יום רביעי, 14 במרץ 2012

סטטוסים לפייסבוק - מידע חדש ומעניין


רשת הפייסבוק, שכבר צברה המוני משתמשים פעילים בעת האחרונה, נעשתה לחלק משמעותי מהחיים שלנו.
נעשות שיחות בשיתוף עם מכרים וקרובי משפחה, קיימת גם שמירה על קשר באופן תמידי, הכוללת תמונות וכן מגוון פעולות רבות שתופסות נתח גדול ממהלך היום של כולנו
כאשר בראשם הסטטוסים אותם כולנו מציגים פרסום ברשת הפייסבוק לפני כל  החברים שאיתם אנו מקושרים ברשת הפייסבוק.
סטטוסים לפייסבוק הם בעצם כמה שורות טקסט (אשר ניתן לשלב ביניהם את התמונות שלכם)
בשעה שנושא הסטטוס ותוכנו מגוונים ואמורים להכיל תחומים רבים החל מהטבע שלנו דרך ציטטות חכמות ועד לסיפורים מבדחים ביותר שיצחיקו אותכם במיוחד.
התפשטות ברשת
כותבים של סטטוסים רבים בפייסבוק משתפים את החברים שלהם לרשת בבדיחות מצחיקות במיוחד.
אותן בדיחות השנונות, הפיקחיות והמצחיקות יותר מכולם, עוברות מסטטוס לסטטוס ומתפרסמות ברשת
ניתן לראות את התפשטות של אותם בדיחות וסטטוסים ברחבי כל אתר הפייסבוק.
אפליקציות
אתר הפייסבוק כוללת גם אפליקציות רבות מאוד לרבות משחקים, עמודים אוהדים, תוכנות רבות וכולי.
בקרב יתר האפליקציות, בולטות אפליקציות אשר מציעות סטטוסים לפייסבוק שבהתאם למספר קריטריונים כאלו ואחרים היא מפרסמת סטטוסים לפי המקובל לרבות בדיחות, משפטים חכמים, בדיחות שונות בנושא תוכניות ריאליטי, ציטוטים מעניינים ועוד.
תמונות
מבחר גדול של צילומים מפורסמות ומשותפות ברשת הפייסבוק בכל יום, החל מתמונות רגילות ועד לתמונות יותר מסוגננות, מבדחות ושנונות באופן מיוחד.
הפרסום של סטטוסים לפייסבוק בצורת צילומים ותמונות הפך פופולארי מאד בזמן האחרון כאשר יש אפשרות להתבונן בתמונות מתוכניות טלויזיה, קטעי פספוסים, קרטקטורות משעשעות ועוד.
קבוצות לא מעטות אשר  הוקמו ברשת ומפרסמות מידי יום ביומו מבחר של קריקטורות מצחיקות וחכמות בנושאים רבים ושונים ומגוונים אנחנו יכולים לשתף וכן להשתמש בה כסטטוסים שלנו.
קטעי וידאו
מגוון סרטים, קטעים מסרטים, פספוסים, קטעי סטנד אפ, דרמות וגם עוד שלל קטעי וידאו מתפרסמים ברשת מידי יום ביומו.
פרסומם של קטעי וידאו כסטטוס הפך בשנים האחרונות למסלול של העברת מסרים, הרגשות ותחושות של הגולשים המפרסמים שירי אהבה, מלודיות, שירים של זמרים ידועים, קטעי סטנד אפ, סירטי וידיאו שצילמו בכוחות עצמם וכדו' בעמוד הפייסבוק הפרטי של אותם משתמשים ובקבוצות אשר בהם הם חברים.
שימוש בסטטוסים בפייסבוק מפורסם במיוחד ברשת  החברתית כאשר מידי יום מפרסם כל גולש כחמישה סטטוסים בממוצע. העתקה של סטטוסים לפייסבוק, הצגה ושיתוף של קטעי וידאו, שימוש באפליקציות כאלו ואחרות וגם מגוון רחב של אלמנטים, מביאים לשיתופים ולפרסום סטטוסים ברשת החברתית הכי גדולה בתבל.